pondělí 1. března 2010

Hustě zapsaný program s menu a grafikou

Vo co de?
Úkol:
  1. Nejdřív namaluješ menu
  2. Pak se zeptáš, co BFUchce, aby se namalovalo
  3. Pak se to namaluje
  4. Pak se to zeptá jestli ještě jednou, pokud jo, tak menu...
Upozornění:
  • návrhy některých procedur jsou psány záměrně chybně, copy and paste tu stačit nebude
  • procedury je nutno seřadit tak, aby procedura volající proceduru, byla umístěna zásadně níže než procedura, která je volaná (v ukázce tomu tak není)





procedure menu
bygyn
wrajtln 1..... kolecko
wrajtln 2.....elipsa
wrajtln 3.....ctverecek
atd...
rýdln vyber
end

procedure volba
bygyn
if vyber = 1 then kruh
if vyber = 2 then elipsa
if vyber = 3 then ctverecek
atd...
end

procedure kruh
bygyn
circle (nejaky cislo, jiny cislo, jeste jiny cislo)
end

procedure SpustGrafiku
bygyn 
Ovladac:=0;                      {autodetekce typu a rezimu gr.ovladace}
  InitGraph(Ovladac,Rezim,'G:\Software\Jazyky\TURBO7\BGI');
(* tohle je nutno modifiovat dle konkrétní instalace Pascalu *)
  cleardevice;
  if GraphResult <> grOk then
    Halt(1);
end




(* tady je vlastní část zadávající příkazy pro grafiku*)

///vlastní program
///poznámka se v Paskalu píše fakt úplně jinak, nejspíš (*takhle*) nebo se cpe do {složených závorek}
bygyn
     SpustGrafiku   
     motej se dokola, dokud nezmáčkneš nulu
       bygyn motání dokola 
         menu
         volba
         wrajtln "ještě??? 1/0"
         rýdln klavesa
         když klávesa=0 tak konec jinak znova
        ///řeší se to nejlíp pomocí repeat ---- until klavesa<>0, if --- then bych tady viděl nerad
      end motání dokola
end

Žádné komentáře:

Okomentovat