Úkol:
- Nejdřív namaluješ menu
- Pak se zeptáš, co BFUchce, aby se namalovalo
- Pak se to namaluje
- Pak se to zeptá jestli ještě jednou, pokud jo, tak menu...
- návrhy některých procedur jsou psány záměrně chybně, copy and paste tu stačit nebude
- procedury je nutno seřadit tak, aby procedura volající proceduru, byla umístěna zásadně níže než procedura, která je volaná (v ukázce tomu tak není)
procedure menu
bygyn
wrajtln 1..... kolecko
wrajtln 2.....elipsa
wrajtln 3.....ctverecek
atd...
rýdln vyber
end
procedure volba
bygyn
if vyber = 1 then kruh
if vyber = 2 then elipsa
if vyber = 3 then ctverecek
atd...
end
procedure kruh
bygyn
circle (nejaky cislo, jiny cislo, jeste jiny cislo)
end
procedure SpustGrafiku
bygyn
Ovladac:=0; {autodetekce typu a rezimu gr.ovladace}
InitGraph(Ovladac,Rezim,'G:\Software\Jazyky\TURBO7\BGI');
(* tohle je nutno modifiovat dle konkrétní instalace Pascalu *)
cleardevice;
if GraphResult <> grOk then
InitGraph(Ovladac,Rezim,'G:\Software\Jazyky\TURBO7\BGI');
(* tohle je nutno modifiovat dle konkrétní instalace Pascalu *)
cleardevice;
if GraphResult <> grOk then
Halt(1);
end
(* tady je vlastní část zadávající příkazy pro grafiku*)
///vlastní program
///poznámka se v Paskalu píše fakt úplně jinak, nejspíš (*takhle*) nebo se cpe do {složených závorek}
bygyn
SpustGrafiku
motej se dokola, dokud nezmáčkneš nulu
bygyn motání dokola
menu
volba
wrajtln "ještě??? 1/0"
rýdln klavesa
když klávesa=0 tak konec jinak znova
///řeší se to nejlíp pomocí repeat ---- until klavesa<>0, if --- then bych tady viděl nerad
end motání dokola
end
Žádné komentáře:
Okomentovat